Saturday, January 3, 2009

爱美

今天看了The Matrix, 又迷上了男主角....
唉,我总是这样见一个爱一个,记得一位朋友跟我说过,我很像龙女雨师妾,
只要时帅哥就想纳入帐内......


人呢,便是这样子,爱美之心,人皆有之,要不,吴三桂会引清兵入关吗?

烽火戏诸侯这种事会发生吗?

发生大事时,人人只会说什么红颜祸水,美人累江山,其实他们都知道吧。
这全源自于那份人性的贪恋,无法自拔的欲望......


从前的美女,好可怜......

我在想,如果有一天女人真的当自强了,
男人会不会成为青玉祸水呢?

又是乱写一通,只因为某人叫我不可偷懒,要天天写....
结果我却乱乱写了....
千寻,别怪我....

7 comments:

  1. 不错,希望持之以恒,多写一些好文章,与大家分享!
    幼婷老师留言

    ReplyDelete
  2. 好啦你...把我搬上来了...哈哈
    你的典故太厉害了....
    呵呵...亏你还邀请老师,佩服!
    我看我也该想想下个要写什么了...
    一起加油吧!

    ReplyDelete
  3. GENG! that's what came to me first! but it's real that if you want to start a blog, make sure go til the end. Accomplish or do not begin.hehe. some words are really educating, like it. Although i don't know where those pictures came from, like your choice. keep it up! gambateh!

    ReplyDelete
  4. hmmm, i think ur blog nt bad, in a way tat it can project ur thinking, actually, some ppl write blog pun write til we dnno wat thy say d. ok, 2nd. ur blog ni, a bit dan diao. mayb shud change layout or snth. thn, i like d way u put ur pic, vry nice. hehe. thn leh, d isi, tou ru a bit more. we dnno wat d nickname is 4 hu. hahaxx. all in all, post more of ur blog n kip up d gid work la. nt bad oo! XD

    ReplyDelete
  5. 恭喜噢!终于开了部落格。。。写得还不错,继续加油吧!

    ReplyDelete

type watever you want
choose name/URL
And just type the name
Don't type URL
and post me your comment